Małgorzata Modzelewska de Raad i Piotr Paśnik współautorami publikacji Roszczenia o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji. Komentarz

Miło nam poinformować, że właśnie ukazała się publikacja Roszczenia o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji. Komentarz, wydana przez Wolters Kluwer, której współautorami są partnerzy kancelarii – Małgorzata Modzelewska de Raad i Piotr Paśnik. Książka ukazała się pod redakcją prof. Anny Piszcz, mec. Aleksandra Stawickiego i dr Dominika Wolskiego.

 

W komentarzu autorzy przedstawili pogłębioną analizę przepisów ustawy o roszczeniach o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji. Jak podkreśla komentarz do publikacji: autorzy omawiają nie tylko ustawę, lecz także w niezbędnym zakresie implementowaną przez nią dyrektywę odszkodowawczą, co jest niewątpliwie dodatkową, istotną zaletą tej publikacji.

 

Zachęcamy do zapoznania się z publikacją LINK !

11  marca  2019
Sukces kancelarii w rankingu Chambers & Partners Europe 2019 więcej
18  stycznia  2019
Brak możliwości zażalenia postanowienia sądu w przedmiocie zgody na ... więcej
29  października  2018
DYSTRYBUCJA – problemy prawnokonkurencyjne, cywilistyczne, regulacyjne więcej
14  sierpnia  2018
Małgorzata Modzelewska de Raad i Piotr Paśnik współautorami publikacji ... więcej
12  lipca  2018
Porozumienia dystrybucyjne w prawie konkurencji. Unia Europejska-Polska wyd. ... więcej
15  Maja  2018
Ochrona konkurencji w Polsce 2017. Dlaczego przygotowaliśmy subiektywny ... więcej
KONKURENCJA

Prawo konkurencji przenika wszystkie branże i wywiera skutki często nawet bez względu na skalę działalności. Z uwagi na wysokie sankcje i brak precyzyjnych przesłanek – jest trudnym „orzechem do zgryzienia”, nawet dla doświadczonych przedsiębiorców.

więcej
REGULACJE

Przedsiębiorcy działający na rynkach regulowanych nieustannie muszą uwzględniać wpływ działań organów regulacyjnych na swoją działalność. Pomagamy nie tylko zrozumieć zasady obowiązujące na danym rynku regulowanym, ale także uzyskiwać optymalny kształt z punktu widzenia interesów biznesowych przedsiębiorcy.

więcej
SPORY

Nawet najbardziej ugodowo nastawiony kontrahent może nie uniknąć sporu, choćby pozasądowego. Ważne, aby na każdym etapie takiego konfliktu w sposób konsekwentny realizować postawione cele i zawsze szukać optymalnych rozwiązań…

więcej