Nasi prawnicy na konferencji z cyklu Nowe Prawo Pocztowe – usługa powszechna w erze digitalizacji, konkurs na operatora wyznaczonego oraz cyfryzacja usług pocztowych a prawo

W dniu 25 listopada 2014 r. w Warszawie, odbędzie się III edycja konferencji Nowe Prawo Pocztowe, poświęcona zagadnieniom usługi powszechnej w erze digitalizacji, konkursu na operatora wyznaczonego oraz cyfryzacji usług pocztowych z punktu widzenia prawnego.

W roli prelegentów wystąpią m.in. prawnicy z Kancelarii Modzelewska i Paśnik:

  • adw. Piotr Paśnik zaprezentuje temat "Przetargi publiczne a prawo konkurencji. Doświadczenia polskie i europejskie"
  • r.pr. Artur Salbert przedstawi prezentację zatytułowaną „Czy usługa pocztowa jest usługą SGEI (ang. services of general economic interest)? Pomoc publiczna a finansowanie usługi powszechnej na rynku usług pocztowych".

 

Więcej szczegółów na temat wydarzenia znajdą Państwo pod poniższym linkiem.

http://www.adventure.pl/prawo_pocztowe_2014_program.php

 

Serdecznie zapraszamy!

24  listopada  2021
Platforma DLC - Distribution Law Center więcej
19  listopada  2020
W najnowszym wydaniu Internetowego Kwartalnika Antymonopolowego i Regulacyjnego więcej
19  listopada  2020
Polecamy artykuł autorstwa mecenas Anety Sakowicz więcej
6  Maja  2020
Ochrona konkurencji w Polsce 2019. Nasz Subiektywny Przewodnik. więcej
18  marca  2020
Ponowny sukces kancelarii w rankingu Chambers & Partners Europe 2020 więcej
15  stycznia  2020
DRUGA EDYCJA Przyspieszonego KURSU PRAWA KONKURENCJI dla praktyków więcej
KONKURENCJA

Prawo konkurencji przenika wszystkie branże i wywiera skutki często nawet bez względu na skalę działalności. Z uwagi na wysokie sankcje i brak precyzyjnych przesłanek – jest trudnym „orzechem do zgryzienia”, nawet dla doświadczonych przedsiębiorców.

więcej
REGULACJE

Przedsiębiorcy działający na rynkach regulowanych nieustannie muszą uwzględniać wpływ działań organów regulacyjnych na swoją działalność. Pomagamy nie tylko zrozumieć zasady obowiązujące na danym rynku regulowanym, ale także uzyskiwać optymalny kształt z punktu widzenia interesów biznesowych przedsiębiorcy.

więcej
SPORY

Nawet najbardziej ugodowo nastawiony kontrahent może nie uniknąć sporu, choćby pozasądowego. Ważne, aby na każdym etapie takiego konfliktu w sposób konsekwentny realizować postawione cele i zawsze szukać optymalnych rozwiązań…

więcej